A ház csodás, a szerelem megvan. Csakhogy ez még így nem elég.

Eredetileg építkezés volt a terv, a telket ki is néztük, foglalót, előleget kifizettem. És itt meg is állt a dolog. Beütött a gazdasági válság, nehéz idők járnak az építőiparra. A telek nem lett megvásárolva, egy előszerződés alapján már december vége óta benn kellene laknom a házban, ennek ellenére még mindig albérletben tengetem napjaimat.

Külön örömként ért, hogy a város képviselő testülete megszavazta, hogy a távfűtés díját megemeljék 40%-al. Most, amikor máshol éppen csökkentik. Jó itt lakni:)

Tehát a pénzt vissza kell szerezni a kivitelezőtől, és SOS hadjáratot kell indítani hitel ügyben. Be is indítottam a folyamatot, az összes bankos kapcsolatot felhívtam és megpályáztattam a dolgot, aki a legkedvezőbb ajánlatot hozza az lesz a befutó. Nem egyszerű eset ebben a helyzetben, jellemző, hogy pont ilyenkor kell nekem is pénzügyi tranzakciókat kezdeményeznem. Ebben van a kihívás: pénzügyi válság idején, egyedülállóként, kevés önerővel, használt házra hitelt felvenni.

A kivitelező is piszkáltatik, legalább annyit adjon vissza nagyon sürgősen, hogy le tudjam a házat foglalózni.

Várom a válaszokat....

Szerző: nagyesz68  2009.02.05. 09:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fahazepites.blog.hu/api/trackback/id/tr16923864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása