Interneten kértem ajánlatot az egyik brókercégtől hitel ügyében, tegnap meg is jött rá a válasz, amiben a következő állt. Az általam megvásárolni kívánt házra az én adataimmal 7.7 millió kölcsön vehető fel - ami nekem nem elég -, azonban ha szerzek egy adóstársat, aki legalább 80 ezres keresettel rendelkezik, akkor már 9.7 millió lehet a kölcsön - no ez már elég lenne. Honnan szakítsak le egy adóstársat? Ha lenne, akkor már eleve úgy érdeklődöm. A gyermekem még nem keresőképes, a szüleim már idősek. Adóstárs különben is tulajdonrészes lesz, amit nem szeretnék. Így ez a variáció kizárva, keresni kell valami más megoldást. Van még függőben bankos kapcsolat, meglátjuk ő mivel áll elő.

Közben mikor hazamentem várt egy "sajtcetli" a postaládában a Közüzemi Kft-től, miszerint vízdíj tartozásom van. Megnéztem a közüzemi számlákat, valóban a hidegvíz nem szerepel rajta már kb. fél éve, de eddig senki nem szólt, hogy fizetni kellene. Néha napján ugyan a gyermekem mondta, hogy járt itt egy ember aki vízdíjat szeretett volna beszedni, munkanapon du. 2 óra felé, a fél év alatt kb. 2 alkalommal. Ki a fene van olyankor otthon? Egészen eddig még egy sajtcetlit sem dobtak be, így csak hírből hallottam a dologról, tüzetesebben is csak most néztem utána, hogy mit is akarnak. A papíron viszont csak egy összeg áll, és fenyegetés, hogy ha nem rendezem 8 napon belül kizárnak a vízszolgáltatásból. A befizetést tegyem meg a pénztárukban. Mondanom sem kell talán, hogy pénztár olyankor van, amikor én is dolgozom - a sajtcetlire mellesleg nem sikerült ráírni a pénztári órákat -, ráadásul 20 km-re onnan, így nem is tudok átszaladni, szombaton természetesen ők nem dolgoznak, ma délben már telefonon sem lehetett a tisztelt szolgáltatót elérni, mert csak üzenetrögzítő válaszolt. Hogyan fizessek?

Kivitelező mentegetőzik, még nem tud fizetni. Mai telefonos beszélgetésünk szerint kb. 2 hét mire pénze lesz. Ez nagyon nem jó, mert nekem a házikómat le kellene foglalózni - persze addig úgysem fogom, amíg nem tudom, hogy hitelt is tudok felvenni rá, mert ugye bukom a foglalót, ha mégsem tudom megvenni, de ezt a kivitelezőnek nem kell tudnia:) Az viszont tény, hogy van más jelentkező is a házra, ugyan foglalót még ő sem tett le, valószinűleg hasonló okokból (bank), azonban ha ő a gyorsabb, és a kivitelező miatt bukom el a dolgot nagyon morcos leszek. És egy morcos oroszlántól az isten óvjon mindenkit! Személy szerint egy nagyon szelíd oroszlán vagyok, de nem végtelen a türelmem. Szorongatom tehát tovább őket.

A "jó" hírekre felbuzdulva ebédidőben kimentem a sarki számítástechnikai boltba, mert a headseteim felmondták a szolgáltatot. Jelenleg kettő van a gépbe dugva, mert az egyiknek a hangszórója, a másiknak a fejhallgatója nem jó. Elég kényelmetlen így:( Egy darabig még csak elment, de mostmár kezdett kissé nyűgössé válni ilyen felszereltséggel dolgozni otthon, bár ha belegondolok nem mindenki mondhatja el, hogy két haedsettel dolgozik;). A boltnak törzsvásárlója vagyok, ismerem az összes dolgozót. Az eladólánnyal nézegettük a választékot, és az egyiken felfedeztem azt a feliratot, hogy "állítható mikrofonnal". Gyorsan megnéztem a többit is, nem mindegyiken volt rajta. Kérdeztem, hogy vajon ezen mit értenek, mert józan paraszti ésszel végiggondolva mindegyiknek állítható a mikrofonja, ugyanis ha a fülem mellett felhajtva marad a mikrofon elég nehéz bele beszélni. Kibontottuk hát az egyiket, és próbáltunk rájönni a dolog nyitjára, de nem sikerült. Örök rejtély marad:O

A nap csúcspontja! Hazaérve a postaládában várt a távhőszámla. Még szerencse, hogy szokásommal ellentétben nem a lépcsőn felfelé baktatva bontottam ki, mert tuti, hogy legurultam volna. A csekken 48 ezer Ft állt. És ez már a támogatással csökkentett összeg. Egyébként 60 lenne. Egy 63nm-es lakásra. A múlt havi 22 ezerhez képest ez mennyi emelkedés is?????? Erről azért nem volt szó.

Szerző: nagyesz68  2009.02.06. 14:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fahazepites.blog.hu/api/trackback/id/tr61926628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása