Ma kidühöngtem magam, pedig alapjában véve elég nyugis vagyok. Bementem a Közüzemi Kft-hez a vízdíj miatt és megérdeklődtem, mégis hogy képzelik, hogyan fizessek, ha sem számlát, sem csekket nem kapok, csak 6 hónap után egy fenyegető sajtcetlit, amire rákanyarítanak minden egyéb részletezés nélkül egy számot, hogy ennyivel tartozom. Az ügyintéző közölte velem, hogy takarékossági okokból nem küldenek csekket, díjbeszedő jár délután 4 óra után (délután 2-kor találkozott vele a gyerek, de ha 4-kor megy akkor sem vagyok itthon még, mert leghamarabb is 6 óra, mire hazaérek), és bedob értesítőt a postaládába. Ez eddig sajnos nem sikerült neki, biztosan éppen kifogyott a tolla, vagy takarékossági okokból nem volt nála papír, amit bedobhasson.

Végül kicsikartam tőlük egy számlaszámot, amire elutalhatom a vízdíjat, és érdeklődtem, hogy számlát esetleg mikor kaphatok, megint vegyek ki egy nap szabadságot, amikor bemegyek érte, esetleg minden 2. hónapban ismételjem meg ezt a műveletet, hogy egyáltalán megtudjam mennyit is kell fizetnem. Biztosítottak róla, hogy ha beérkezett a befizetés, akkor bedobják a számlát, valamint a továbbiakban a djíbeszedőnek is szólnak, hogy dobjon be értesítőt. Meglátjuk.

Szerző: nagyesz68  2009.02.09. 10:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fahazepites.blog.hu/api/trackback/id/tr44931762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása