A rendőrségi feljelentésre megérkezett a válasz. Viszonylag gyorsak voltak, nem számítottam rá ilyen hamar.

Tegnap elutaztam Ráckevére, kihallgattak. Elmondtam mindent részletesen. Nem igértek gyors ügyintézést, nem igértek csodát sem, de legalább valami elindult.

Benéztem az ügyvédnőhöz, aki megintcsak lelombozott. Azt hiszem nem ő a megfelelő ember a számomra, semmi mást nem tud mondani, csak azt, hogy nagyon sajnálja és örüljek, ha nekem nem kell fizetnem.

Jártam az ingatlanközvetítőnél is, elbeszélgettünk. Felhívtunk egy fickót, aki szintén kapcsolatban áll ezzel a társasággal, az mondta neki is igérgetnek és most 15-ig kértek haladékot, mert sikerült kölcsönhöz jutniuk, amiből fedezni tudják a tartozásukat. Kíváncsiságból megcsörgettem a vállalkozót, persze nem vette fel a telefont. Nem is lepődtem meg rajta. Azon viszont igen, hogy hazafelé jövet visszahívott. Volt sok-sok magyarázkodás, meg bocsánatkérés, majd végül nekem is előadta a történetét, miszerint kölcsönhöz jut, amiből mindenkinek ki tudja fizetni a tartozását. Talán tényleg elindul valami.

Szerző: nagyesz68  2009.08.07. 01:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fahazepites.blog.hu/api/trackback/id/tr401293951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása