Tegnap felhívott az ingatlanközvetítő. Kicsit meg is ijedtem, azt hittem azért hív, mert eladták a házat. Megnyugodtam, mikor közölte, hogy csak érdeklődik, mire jutottam a kivitelezővel. Elmeséltem neki a történetet, hogy már a bizalmam elég erősen megcsappant, mert igérgetnek és nem elég, hogy nem tartják be, de el is tünnek hosszabb-rövidebb időre, egyszerűen nem veszik fel a telefont. Már komolyan fontolóra vettem, hogy ügyvéddel fogok odaállítani. Egy hivatalos írásbeli figyelmeztető semmiképp nem ártana szerinte sem. Azzal búcsúztunk el, hogy megpróbálja elérni őket ő is, és szól az érdekemben.

Nem telt bele 1 óra, hívott is a kivitelező. Semmi konkrétumot nem tudott mondani, csak mentegetőzött különféle ürügyekkel. Elregéltem neki is a gondjaimat, ismételten felvázoltam a helyzetemet, kihangsúlyozva, hogy ezt már nem először hallja. Elég paprikás hangulatban beszéltem vele a telefonban, elmondtam milyen következményei vannak/lehetnek a hozzáállásuknak, remélem valamilyen eredménye lesz mostmár a dolognak.

Szerző: nagyesz68  2009.02.19. 09:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fahazepites.blog.hu/api/trackback/id/tr9952255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása