Ma is próbáltam hívni a kivitelezőt, mint szinte minden nap, persze nem vette fel. Legalábbis az, akivel kapcsolatban voltam az nem. Megpróbáltam hát a másikat, aki csodák-csodája felvette. Rögtön tudta is, hogy ki vagyok és nem győzött hálálkodni, hogy ilyen türelmes voltam és nem duplacsövűvel estem a leggyengébb pontjának.

Felvázolta a helyzetet, miszerint rendbetették a cég ügyeit és a bank utalására várnak, remélhetőleg a jövő hétre az is meg fog történni, és akkor visszakapom végre a pénzemet.

Alig várom már, hogy a számlámon legyen a pénz és végre elindíthassam a kiszemelt ház adás-vételét, valamint a hitelkérelmet hozzá.

Szerző: nagyesz68  2009.03.09. 19:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fahazepites.blog.hu/api/trackback/id/tr33992021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása